Sealed with a kiss...

2018081713:14
【好歌推薦/SKLinの卡拉OK


BOBBY VINTON 1972年翻唱的"Sealed with a kiss"(以吻封緘)的校園懷念經典,
那輕柔旋律中訴說離情的深深愛戀,在浪漫中沒有傷感,卻有更大的自信與期待。
喜歡它的旋律,更陶醉在其動人詞句中..

 
Though we gotta say goodbye for the summer(雖然我們必須在夏天告別)
Baby , I promise you this(寶貝,我向你保證)
I'll send you all my love everyday in a letter (我會天天在信中寄出我全部的愛)
Sealed with a kiss(並且以吻封緘)........

其實更早是由歌手
Brian Hyland1962年夏天原唱發行,此曲在當時唱片排行榜最高為第三名。只是個人仍偏好由BOBBY VINTON 翻唱的版本,給尼Brian Hyland原唱、BOBBY VINTON 翻唱及卡拉版本..SKLin

Brian Hyland (Sealed With A Kiss)

原唱影片來源.. YouTube luckybettzic..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)


Bobby Vinton - Sealed With A Kiss (1972)
原唱影片來源.. YouTubewindmillsofmusic ..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)


Sealed With A Kiss 以吻封緘(附中英字幕) 

原唱影片來源.. YouTube風中雲 ..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)



KARAOKE-SEALED WITH A KISS -JASON DONOVAN'S VERSION( WITH LYRICS)

原唱影片來源.. YouTube robinson478..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)



Sealed with a kiss

Though we gotta say goodbye for the summer

雖然我們必須在夏天告別

Baby , I promise you this

寶貝,我向你保證

I'll send you all my love everyday in a letter

我會天天在信中寄出我全部的愛

Sealed with a kiss

並且以吻封緘
 

*Guess it's gonna be a cold lonely summer

我想這會是一個寒冷而孤寂的夏天

But I'll fill the emptiness

但我會填滿所有的空虛

I'll send you all my dreams everyday in a letter

我會每天在信中寄出我全部的夢

Sealed with a kiss

並且以吻封緘

 

I'll see you in the sunlight

你我會在陽光下相見

I'll hear your voice everywhere

到處都可以聽見你的聲音

I'll run to tenderly hold you

我向前奔去溫柔的擁抱你

But baby, you won't be there

但是,寶貝!你卻不在那兒

 

I don't wanna say goodbye for the summer

我不願在夏天說再見

Knowing the love we'll miss

我知道我們會懷念彼此的愛

So let us make a pledge to meet in September

所以讓我們相約在九月相見

And sealed with a kiss

並且以吻封緘