Just the Way You Are...

2019021707:58
好歌推薦/SKLinの卡拉OK
 
"Just the Way You Are" ﹝就是(要你)現在這個樣子/最真實的你﹞,
是美國歌手、鋼琴演奏家,音樂制作人-
Billy Joel (1949年生/比利·喬,全名威廉·馬丁·比利·喬),在1977年推出專輯《The Stranger》獲得巨大的商業成功,其中有四首歌曲打上「告示牌排行榜」前25位的其中一首,這是比利的第一張排行榜十大專輯,它被認證有多白金的銷量,並達到排行榜第二位,成為哥倫比亞唱片最暢銷的專輯,而Billy Joel1973年出道至1993年退休,錄製了多張深受歡迎的專輯。
 此首令人既熟悉又懷念的暢銷金曲,唱出情感的真情訴說..不用特意為了愛情將自己改造成連自己都不識的陌生人,不躲藏也不偽裝,或許他愛的就是真實的做自己..給您原唱、卡拉及優質歌友江兄弟深情示範唱
...SKLin
 

Billy Joel - Just the Way You Are (Audio)

原唱影片來源.. YouTube Billy Joel-..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)

 

Just the Way You Are 最真實的你 / Billy Joel  [ 中英歌詞 ]


原唱影片來源.. YouTube ying ying-..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)

Billy Joel - Just The Way You Are (Karaoke)


原唱影片來源.. YouTube KaraokeOnVEVO-..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)

 

Just the Way You Are- Billy Joel (Cover: 江 先生 )


Just The Way You Are
LyricsBilly Joel/ MusicBilly Joel


Don't go changing to try and please me
別想藉著改變來討好我
You never let me down before
你從來沒讓我失望過
Don't imagine you're too familiar
別以為因為與你太熟
And I don't see you anymore
我就會對你視若無睹
I wouldn't leave you in times of trouble
我不會讓你自己面對苦難時光
We never could have come this far
我倆未曾走到這般地步
I took the good times, I'll take the bad times
美好的時光如此,悲慘的歲月亦然
I'll take you just the way you are
我始終接納你現在的樣子

Don't go trying some new fashion
別想嘗試新的流行款式
Don't change the color of your hair
別想改變頭髮的顏色
You always have my unspoken passion
你總是擁有我無法言喻的熱情
Although I might not seem to care
儘管我好像不在意

I don't want clever conversation
我不要機鋒處處的對話
I never want to work that hard
我不想那麼辛苦
I just want someone that I can talk to
我只需要有人能聊天
I want you just the way you are
我就是要你現在這個樣子

I need to know that you will always be
我要知道你遠永都會是
The same old someone that I knew
我所認識的老樣子
What will it take till you believe in me
要怎樣才能讓你信任我
The way that I believe in you
像我信任你一樣

I said I love you and that's forever
我曾說過我愛你永遠不變
And this I promise from the heart
而且我真心地向你承諾
I could not love you any better
我不可能再更愛你了
I love you just the way you are
我就是愛你現在這個樣子