A Man Without Love ...

2017040715:57
【好歌推薦/SKLinの卡拉OK

一首很棒的懷念旋律,是聽英國歌手 Engelbert Humperdinck 渾厚卻溫柔嗓音唱出的-
" A Man Without Love"(一個沒有愛的男人)..原曲是 "Quando M'innamoro" (墜入愛河),
由義大利女歌手安娜依登提西
(Identici Anna)率先在1968年唱紅...

哈..很悲慘吧,一個失去愛的男人..當自己在羞澀年代,
也為"曾經"有的深情觸動而"感同身受"(哈哈!!其實是"單戀"啦..)..
給尼義大利原唱、
Engelbert HumperdinckAndrea Bocelli 美聲..
晨安..週末
SKLin給您很棒浪漫分享...SKLin
 

原唱影片來源.. YouTube -hanyvakios..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)


 

原唱影片來源.. YouTube -texvinrot..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)


 

原唱影片來源.. YouTube -AndreaBocelliVEVO..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)


 

原唱影片來源.. YouTube -ENM KARAOKE..
(本拷貝影音係愛好歌唱者練習曲,如涉及版權請通知本人立即刪除影片。)




A Man Without Love(一個沒有愛的男人)
 
I can remember when we walked together (我還記得當我們攜手同行)
Sharing a love I thought would last forever (共享著一份我以為會永不消逝的愛情)
Moonlight to show the way so we can follow (有著月光照亮道路,讓我們可以跟著走)
Waiting inside her eyes was my tomorrow (等待在她眼中的,是我的明天)
Then somethin' changed her mind, her kisses told me (但不知什麼改變了她的心意,她的吻告訴我)
I had no lovin' arms to hold me (我再也沒有充滿愛的臂膀來擁抱我)
 
Every day I wake up, then I start to break up (每一我醒來,就開始崩潰)
Lonely is a man without love (寂寞,就是一個沒有愛的男人)
Every day I start out, then I cry my heart out (每天一開始過活,就哭斷肝腸)
Lonely is a man without love (寂寞,就是一個沒有愛的男人)
 
Every day I wake up, then I start to break up(每一我醒來,就開始崩潰)
Knowing that it's cloudy above(知道我的日子佈滿愁雲慘霧)
Every day I start out, then I cry my heart out(每天我一開始過活,就哭斷肝腸)  
Lonely is a man without love(寂寞,就是一個沒有愛的男人)
 
I cannot face this world that's fallen down on me(我無法面對一個在我頭上分崩離析的世界)
So, if you see my girl please send her home to me(所以如果你見到我的女友,請送她回我身邊)
Tell her about my heart that's slowly dying(告訴她說我的心正在慢慢的死去)
Say I can't stop myself from crying(說我無法讓自已停止哭泣)